F.A.Q.

Informații legate de livrare

În cât timp primesc comanda?

Produsele comandate pe site-ul www.marveii.ro se livrează în toată țara, în cel mai scurt timp posibil. Livrările se efectuează de către o firmă de curierat colaboratoare, în 2-5 zile lucrătoare.

În perioadele aglomerate (sărbători, black-friday etc), pot surveni întârzieri, de care nu putem fi făcuți responsabili, dar pe care le vom anunța în cadrul site-ului, astfel încât să plasezi o comandă în completă cunoștință de cauză

Se efectuează livrări și în afara țării?

La momentul actual nu efectuăm livrări în afara țării, dar în scurt timp vom face și această opțiune disponibilă.

Cât costă livrarea?

  • *Livrarea prin curier este GRATUITĂ pentru comenzile cu valoare de peste 299 Lei.
  • *Livrarea prin curierat rapid, inclusiv cu plată ramburs: 19 Lei în București, 24 Lei în țară.

*Livrarea gratuită sau taxele indicate sunt valabile doar în orașele în care Fan Courier nu percepe km suplimentari. Pentru orașele în care sunt percepuți kilometri suplimentari se adaugă un cost suplimentar de 1 Leu per KM, conform contractului de curierat.

Informații legate de prețuri și plăți

Ce modalități de plată sunt acceptate?

Plata cu cardul de debit/credit: Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul NETOPIA Payments. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfașoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate și cardurile virtuale emise de aceste organizații. 

SC Marveii Team nu solicită, nu utilizează și nu reține nicio informație despre cardurile folosite la plata online. Factura fiscală va fi emisă dupa confirmarea plății și va fi transmisă beneficiarului împreună cu produsele comandate.

Plata numerar sau ramburs: Contravaloarea produselor comandate poate fi achitată curierului chiar la livrarea comenzii la adresa specificată în pagina de comandă. Factura fiscală este transmisă beneficiarului împreună cu produsele comandate.

Informații legate de comenzi și retururi

Cum plasez o comandă?

Produsul dorit trebuie adăugat în coș. După adăugarea unui produs în coș poți opta să continui navigarea în cadrul site-ului sau să finalizezi procesul de comandă.

În formularul de comandă ți se vor solicita date de facturare, date de livrare, va trebui să selectezi o opțiune de plată și o opțiune de transport.

Dacă în continuare ai întrebări în ceea ce privește procesul de comandă, ne poți contacta prin email: contact@marveii.ro sau telefonic 0724 161 622 .

Trebuie să îmi fac cont pentru a putea plasa o comandă?

O comandă poate fi plasată cu sau fără înregistrarea unui cont pe site, dar prin crearea unui cont pe site vei putea realiza ulterior achiziții mai rapide, vei avea în permanență acces la cont și la statusul comenzilor, vei putea ține evidența comenzilor efectuate și vei putea beneficia de discounturi la urmatoarele comenzi.

Pot afla în ce stadiu se află comanda mea?

Primești notificare prin email imediat ce comanda a fost expediată prin serviciul de curierat Fan Courier. Notificarea include numărul de AWB  și link-ul ce îți permite să urmărești statusul comenzii tale în timp real. 

Pot anula sau returna o comandă?

În conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, ai dreptul să soliciți anularea unei comenzi, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Solicitarea trebuie efectuată în scris prin poșta la adresa București, Sector 1, str. Avionului, nr. 26, Biroul B, etaj 1, sau prin email, la adresa contact@marveii.ro, în termenul prevăzut de lege.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele produse:

  • produse confecţionate după specificaţiile prezentate de utilizator/cumpărător sau personalizate la cererea acestuia
  • produse care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri
  • produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii: produse purtate, spălate, etc

În eventualitatea în care constați recepționarea unuia sau mai multor produse ce prezintă defecte din fabricație, poți solicita înlocuirea produsului defect cu unul conform sau restituirea contravalorii produsului, cu condiția notificării problemelor constatate în cel mult 48 de ore din momentul recepționării comenzii, prin email, la adresa contact@marveii.ro.

Contravaloarea produselor returnate atât în cazul retragerii din contract cât și în cazul unui retur cauzat de un defect din fabricație o achităm în termen de 14 zile din momentul recepționării produselor.

! Ne asumăm dreptul de a refuza creditarea produselor deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente, indiferent că acestea fac obiectul unei retrageri din contract sau a unui retur cauzat de un defect de fabricație și de a refuza creditarea produselor returnate pentru care nu s-a primit apriori înștiințare scrisă conform procedurii enunțate.

Te rugăm verifică și respectă Politică retur pentru a te asigura că returul tău va fi creditat în mod corespunzător.