F.A.Q.

Informații legate de livrare

În cât timp primesc comanda?

Produsele comandate pe site-ul www.marveii.ro se livrează în toată țara, în cel mai scurt timp posibil. Livrările se efectuează de către o firmă de curierat colaboratoare, în medie în 2 zile lucrătoare.

În perioadele aglomerate (sărbători, black-friday etc), pot surveni întârzieri, de care nu putem fi făcuți responsabili, dar pe care le vom anunța în cadrul site-ului, astfel încât să plasezi o comandă în completă cunoștință de cauză

Se efectuează livrări și în afara țării?

La momentul actual nu efectuăm livrări în afara țării, dar în scurt timp vom face și această opțiune disponibilă.

Cât costă livrarea?
  • Pentru comenzile de peste 350 RON: GRATUIT oriunde în țară, prin curier.
  • Ridicare personală din București: GRATUIT (punct ridicare: Drumul Binelui nr. 39, Bloc 6, scara A, Ap. 44, București, sector 4)
  • Curier rapid, plata în avans: 20 RON
  • Curier rapid, plata ramburs: 40 RON
Există un showroom Marveii?

Nu avem un magazin de prezentare a produselor, însă, în București, comenzile plasate prin intermediul site-ului pot fi ridicate din adresa indicată pentru corespondență: București, Sector 4, Drumul Binelui nr. 39, Bloc 6, Etaj 2, Ap. 44.

Informații legate de prețuri și plăți

Ce modalități de plată sunt acceptate?

Plata cu cardul de debit/credit: Platile sunt procesate in conditii de maxima securitate, direct de catre Payu. SC Marveii Team nu solicită, nu utilizează și nu reține nicio informație despre cardurile folosite la plata online. Factura fiscală va fi emisă dupa confirmarea plății și va fi transmisă beneficiarului împreună cu produsele comandate.

Plata cu numerar la livrare: plata se face integral, în lei, la valoarea confirmată și evidențiată in factura emisă, către comisionarul care efectuează livrarea, în momentul recepționării coletului.

Plata prin ordin de plata/virament bancar: această plată se efectueză în avans, în contul bancar de mai jos, dupa confirmarea comenzii și emiterea/recepționarea facturii proforme cu valoarea produselor comandate, conform legislației în vigoare. Factura fiscală va fi emisă dupa confirmarea plății și va fi transmisă beneficiarului împreună cu produsele comandate.

SC Marveii Team SRL | Cod Fiscal: 41075418 | Nr. Reg. Com: J40/6071/2019
Cont Bancar: RO11INGB0000999909099313 | Banca: ING BANK

Informații legate de comenzi și retururi

Cum plasez o comandă?

Produsul dorit trebuie adăugat în coș. După adăugarea unui produs în coș poți opta să continui navigarea în cadrul site-ului sau să finalizezi procesul de comandă.

În formularul de comandă ți se vor solicita date de facturare, date de livrare, va trebui să selectezi o opțiune de plată și o opțiune de transport.

Dacă în continuare ai întrebări în ceea ce privește procesul de comandă, ne poți contacta prin email: contact@marveii.ro sau telefonic 0724.16.16.22 .

Trebuie să îmi fac cont pentru a putea plasa o comandă?

O comandă poate fi plasată cu sau fără înregistrarea unui cont pe site, dar prin crearea unui cont pe site vei putea realiza ulterior achiziții mai rapide, vei avea în permanență acces la cont și la statusul comenzilor, vei putea ține evidența comenzilor efectuate și vei putea beneficia de discounturi la urmatoarele comenzi.

Pot afla în ce stadiu se află comanda mea?

Avem pe site disponibilă pagina “Status Comandă” în cadrul căreia poți afla statusul în timp real al comenzii tale.

Pot anula sau returna o comandă?

În conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, ai dreptul să soliciți anularea unei comenzi, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Solicitarea trebuie efectuată în scris prin poșta la adresa Drumul Binelui nr. 39, Bloc 6, scara A, Ap. 44, București, sector 4, sau printr email, la adresa contact@marveii.ro, în termenul prevăzut de lege.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele produse:

  • produse confecţionate după specificaţiile prezentate de utilizator/cumpărător sau personalizate la cererea acestuia
  • produse care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri
  • produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii: produse purtate, spălate, etc

În eventualitatea în care constați recepționarea unuia sau mai multor produse ce prezintă defecte din fabricație, poți solicita înlocuirea produsului defect cu unul conform sau restituirea contravalorii produsului, cu condiția notificării problemelor constatate în cel mult 48 de ore din momentul recepționării comenzii, prin email, la adresa contact@marveii.ro.

Contravaloarea produselor returnate atât în cazul retragerii din contract cât și în cazul unui retur cauzat de un defect din fabricație o achităm în termen de 14 zile din momentul recepționării produselor.

! Ne asumăm dreptul de a refuza creditarea produselor deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente, indiferent că acestea fac obiectul unei retrageri din contract sau a unui retur cauzat de un defect de fabricație și de a refuza creditarea produselor returnate pentru care nu s-a primit apriori înștiințare scrisă conform procedurii enunțate.

Te rugăm verifică și respectă Politică retur  pentru a te asigura că returul tău va fi creditat în mod corespunzător.